طراحی سایت با چه روش هایی انجام می شود؟

طراحی سایت با چه روش هایی انجام می شود؟
طراحی سایت های اینترنتی در ابتدا با کد نویسی های ساده انجام می شد؛ اما امروزه با پیشرفت دنیای وب و کاربرد ابزارهای پیشرفته از زبان های برنامه نویسی css و...

طراحی سایت های اینترنتی در ابتدا با کد نویسی های ساده انجام می شد؛ اما امروزه با پیشرفت دنیای وب و کاربرد ابزارهای پیشرفته از زبان های برنامه نویسی css، ابزارهای گرافیکی، نرم افزارهای پیشرفته ای همچون وردپرس و سایر زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت های مختلف استفاده می کنند.

طراحی سایت چگونه انجام می شود؟

6 آگوست سال 1991 میلاد تیم برنزلی با استفاده از ساده ترین زبان های برنامه نویسی اولین وب سایت اینترنتی را در دنیای وب راه اندازی کرد، در واقع برنزلی و همکارانش اولین طراحان وب سایت های اینترنتی هستند که توانستند با ساده ترین ابزار موجود اولین گام را در زمینه طراحی سایت بردارند. پس از گذشت دهه های مختلف و پیشرفت تکنولوژی استفاده از وب سایت های اینترنتی در حوزه های گوناگون افزایش یافت و این امر به مرور در توسعه دنیای وب تاثیر چشمگیری داشت، به طوری که امروزه مهندسین نرم افزار و برنامه نویسی سعی دارند با بهره گیری از ابزارهای جدید و پیشرفته تر اقدامات گسترده ای در این زمینه داشته باشند.

طراحی سایت امروزه علاوه بر زبان های برنامه نویسی با استفاده از ابزارهای گرافیکی نیز انجام می شود، به طوری که کاربرد ابزارهای جدید در طراحی سایت موجب شده تا پروسه انجام این فرایند راحت تر از گذشته انجام شود؛ اما به طور کلی اگر می پرسید طراحی سایت چگونه انجام می شود؟ یا از چه ابزارهایی در این زمینه استفاده می کنند؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم طراحی انواع وب سایت های اینترنتی در ابتدا با کد نویسی های ساده انجام می شد؛ اما امروزه با پیشرفت دنیای وب و کاربرد ابزارهای پیشرفته از زبان های برنامه نویسی css، ابزارهای گرافیکی، نرم افزارهای پیشرفته ای همچون وردپرس و سایر زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت های مختلف استفاده می کنند.

طراحی وب سایت های اینترنتی معمولا با توجه به کاربرد وب سایت ها و ابزارهایی که در زمینه طراحی وب سایت استفاده می شود، به دو شکل انجام می شود. در واقع با توجه به نوع روش طراحی های وب سایت، سایت های اینترنتی را به دو نوع استاتیکی و داینامیکی دسته بندی می کنند که در این زمینه با توجه به تفاوت های ساختاری این دو روش بهتر است از طراحان حرفه ای در این خصوص کمک بگیرید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)