برندینگ،هویت بصری

برندینگ،هویت بصری
برندسازی و هویت بصری ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. دقیق نگاه کنید، آن وقت متوجه آنها به روی وب سایت ها، بسته بندی محصولات، و انواع مختلف سبک های بازاریابی می شوید. حتی اقلام شخصی مثل اسناد و کارت های ویزیت نیز هویت دارند.

نگران نباشید، برندسازی همان چیزی است که مردم راجع به شما، شرکت شما، محصول شما و یا خدمات شما فکر می کنند. هویت بصری نیز آن چیزی است که برند شما به نظر می رسد، از لوگوی شما گرفته تا انتخاب های رنگ شما و چیزهای بیشتری شبیه به این موضوع...

تصاویر جذاب می توانند خیلی تحریک کننده باشند. به تجربه ی خود به عنوان یک مشتری فکر کنید؛ آیا تا به حال شده که به سادگی محصولی را انتخاب کنید چون شکل آن را دوست داشتید؟ فارغ از نقش، رسانه و سطح مهارت، شناخت نسبت به هویت بصری می تواند منجر به تصمیم گیری به واسطه طراحی هدفمند بشود.

نگاهی دقیق تر به هویت بصری

هویت بصری نوعی بازبینی بروی برند شما است. هر کدام از بخش های طراحی شما نوعی نشانه است که به بیننده القا می کند که چه انتظاراتی می تواند داشته باشد. زیبائی شناسی شما می تواند سنتی، مدرن یا کمی بیشتر و کمتر از این دو باشد. هر برند، برندی متفاوت است و آنچه مهم است این است که عناصر طراحی شما به درستی کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانند آنچه برند شما است و آنچه درباره ی برند شما نیاز است را انتقال دهند.

جهت گرفتن هرگونه مشاوره برای برند سازی کسب و کار خود با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)