ساخت کلیپ،تیزر و عکسبرداری

ساخت کلیپ،تیزر و عکسبرداری
همه ما شبانه‌روز در معرض انواع و اقسام تبلیغات هستیم. آگهی‌های تبلیغاتی به شکل‌های مستقیم و غیرمستقیم، چه از طریق تلویزیون و رادیو، چه شبکه‌های اجتماعی و چه بیلبوردهای سطح شهر، ما را با محصولات و خدمات مختلف آشنا می‌کنند.

مردمِ امروز دیگر در برابر تبلیغاتِ کم‌اثر، واکنش نشان نمی‌دهند و آمارها نشان داده‌اند که بعضی از آگهی‌های تلویزیونی که با هزینه‌های تولید و پخش سرسام‌آوری ساخته شده‌اند، در جذب مخاطب و پیشبرد اهداف آگهی‌دهنده کمترین موفقی نداشته‌اند. این موضوع تنها به آگهی تلویزیونی محدود نیست و در تمام فضاهای موجود، همین روند حاکم است.

تیزر، آگهی تبلیغاتی، Commercial Video و یا TV Commercial یک ویدیوی کوتاه معمولاً بین ۱۵ تا ۹۰ ثانیه‌ای است که برای معرفی یک محصول، مجموعه، سرویس و یا اطلاع‌رسانی یک رویداد ساخته می‌شود. استفاده از واژه آگهی تبلیغاتی صحیح‌تر از تیزر تبلیغاتی است. تیزر Teaser از ریشه Teasing و به معنای اذیت کردن است؛ به این معنا که تیزر با ارائه مقدار کمی اطلاعات، مخاطب را به آشنایی بیشتر با محصول ترغیب می‌کند.

دلیل استفاده از واژه تیزر تبلیغاتی به جای آگهی تبلیغاتی، آشنایی بیشتر مخاطبان و مصطلح بودن آن در میان عموم مردم است.

عکاسی صنعتی

به شاخه ای گفته می‌شود که وظیفه آن به نمایش گذاشتن دقیق و کامل و با کیفیت از محصول می‌باشد. در این شاخه، عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می‌کند تا حد امکان تصویری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذاشته شود. همانگونه که بیان شد هدف تنها یک چیز است: نمایش کامل و واضح کالا از زوایای مختلف و زیبا.

جهت گرفتن هرگونه مشاوره برای ساخت کلیپ،تیزر و عکسبرداری با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)