دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ
اگر می‌خواهید دیجیتال مارکتینگ را شروع نمایید یا سایتی دارید و می‌خواهید بازاریابی اینترنتی خود را گسترش دهید، با ما همراه باشید...

در مسیر های سخت پشتیبان شما هستیم

مسیر های تبلیغاتی زیادی در فضای دیجیتال وجود دارد از جمله تبلیغات کلیکی ، تبلیغات گوگل ادز ، تبلیغ در اینستاگرام و ... اینکه کدام روش برای کسب و کار شما مناسب تر است و یا اینکه کجا باید هزینه کنید تا پولتان را از دست ندهید را ما به شما خواهیم گفت.

 بازاریابی اینترنتی مجموعه‌ای از ابزار‌هایی است که برای افزایش بازدید سایت در گوگل، و یا بهبود سایر شبکه‌های اجتماعی به منظور فروش بیشتر، افزایش محبوبیت و شناخته شدن برندمان در فضای اینترنت بکار می‌رود. هدف غایی در هر تیم اینترنت مارکتینگی، "بهبود وضعیت فعلی کسب‌و‌کارهای اینترنتی" است.

 داشتن سایت جذاب به همراه محتوای جذاب و مخاطب پسند در آن،  ارائه مطالب شفاف، افزایش نرخ تبدیل در صفحات فرود، جلب اعتماد مخاطب، داشتن هدفی روشن و مشخص (نیچ مارکتینگ)، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و استفاده از محتوا‌های داستان گونه، استفاده از محتوای ویدئویی و بسیاری دیگر، از راهکار‌های بازاریابی اینترنتی هستند.

اگر سایت ندارید و می‌خواهید بازاریابی اینترنتی را شروع نمایید یا این‌که سایت دارید و می‌خواهید بازاریابی اینترنتی خود را گسترش دهید ولی از هزینه‌ها، روش‌های بازاریابی اینترنتی و بازدهی آن اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی تیم اکسس مارکتینگ استفاده کنید. در مشاوره تلفنی یا حضوری بازاریابی اینترنتی به سوالات زیر پرداخته خواهد شد:

پاسخ این سوالات را از مشاوران متخصص بازاریابی اینترنتی بشنوید:

  1. تا چه اندازه داشتن سایت برای تجارت یا خدمات من ضروری و مفید است؟
  2. آیا داشتن اپلیکیشن و یا ربات تلگرام برای تجارت من مفید است؟
  3. چه روش‌های از بازاریابی اینترنتی می بایست استفاده نمایم؟
  4. کدام شبکه های اجتماعی مناسب کسب و کار من خواهد بود؟
  5. چند درصد از درآمد را در بازاریابی اینترنتی هزینه نمایم؟
  6. آیا روش زود بازده در بازاریابی اینترنتی وجود دارد؟
  7. نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی اینترنتی در کسب و کار من چقدر است؟
  8. آیا لازم است در دوره های دیجیتال مارکتینگ شرکت نمایم؟
  9. چقدر رایا مارکتینک می تواند در بازاریابی اینترنتی کسب و کار من موثر باشد؟
  10. حداقل هزینه ها برای شروع تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی چقدر است؟
  11.  نقش تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی در موفقیت کسب و کار من چیست؟

جهت گرفتن هرگونه مشاوره برای اخذ اینماد و درگاه بانکی با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)