درج محصول

درج محصول
هزینه ورود اطلاعات به سایت (دیتا اینتری) به عواملی مثل اینکه شامل تایپ هم میشود یا خیر و همچنین "مهلت انجام کار، مهارت های مورد نیاز برای پردازش اطلاعات و ورود اطلاعات، پیچیدگی های پروژه، حجم کار و نیاز به پشتیبانی 24 ساعته بستگی دارد.هزینه پایه پردازش اط

هزینه پایه پردازش اطلاعات:

  • هزینه پردازش اطلاعات ساعتی 20.000 تومان می باشد.
  • پردازش اطلاعات شامل بررسی چگالی کلمات کلیدی متن از نظر سئوی مرتبط با عنوان، درج واترمارک لوگو یا عبارت خاص بر روی تصاویر ارسالی هر محتوا، سرچ و درج تصویر مرتبط با هر محتوا، طراحی بنر مرتبط با متن و درج آن در هر محتوا، نگارش متا تگ و متا دسکریپشن برای هر محتوا و ویراستاری محتوا ها (از نظر نقطه، ویرگول و فاصله ها) می شود.
  • در حالت فوری هزینه پردازش اطلاعات بالاتر محاسبه خواهد شد.

هزینه پایه ورود اطلاعات (دیتا اینتری):

  • هزینه ورود اطلاعات ساعتی 15.000 تومان می باشد.
  • ورود اطلاعات به پنل های مدیریت محتوای دیتا اینتری در فروشگاه اختصاصی خودتان (CMS اختصاصی خودتان)، دیتا اینتری در ورد پرس، دیتا اینتری در مگنتو، دیتا اینتری در دروپال، دیتا اینتری در جوملا، دیتا اینتری در پرستا شاپ،دیتا اینتری در تاپ کامرس، دیتا اینتری در اپن کارت، دیتا اینتری در سامانه گلستان، دیتا اینتری در بامیلو، دیتا اینتری در دیجی کالا، دیتا اینتری در آمازون، دیتا اینتری در eBAY، دیتا اینتری در علی بابا دات کام پذیرفته می شود.
  • در حالت فوری هزینه دیتا اینتری بالاتر محاسبه خواهد شد.

اگر چه این اطمینان را به شما میدهیم که قیمت های اکسس مارکتینگ صد در صد مقرون به صرفه است ولی در برخی موارد برآورد هزینه فقط پس از بررسی پروژه دیتا اینتری شما قابل ارائه می باشد.

مقرون به صرفگی هزینه دیتا اینتری:

فرض کنید یک پرسنل تمام وقت استخدام نمودید (روزی 8 ساعت "5 روز در هفته" و البته 5 شنبه ها 4 ساعت کار میکند) که مجموعا حدود 160 ساعت در ماه کار میکند. حقوق یک فردی که پردازش اطلاعات میکند یا پرسنلی که دیتا اینتری می کند به همراه بیمه، مزایا، فضا، پول برق، پول اینترنت، هزینه آموزش و حاشیه های آن را در نظر بگیرید و با قیمت های مقایسه نمایید. البته محدودیت سرعت دراستخدام یک پرسنل را در نظر بگیرید.

جهت گرفتن هرگونه مشاوره برای دیتا اینتری با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)