تولید محتوای صوتی (پادکست)

تولید محتوای صوتی (پادکست)
تولید محتوای صوتی یا پادکست را با به کارگیری بیش از 20 گوینده "صدا مخملی" و گوینده های صدا آشنا از سراسر کشور با هر زبان و گویشی که بخواهید با کمترین هزینه ممکن برایتان مهیا نموده ایم.

اگر به دنبال انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال باشید حتما راجع به “بازاریابی صوتی” شنیده‌اید. حتما می‌دانید که آینده سرچ گوگل در سرچ صوتی است، پس اگر از الان تولید محتوای صوتی را آغاز کنید می‌توانید در زمینه تخصصی خود جزو پیشگامان محتوای صوتی باشید. اکنون که به دنبال تولید این نوع محتوا هستید، قطعا قیمت محتوای صوتی نیز از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است.

اگر به وبسایت‌های پیشگام در انواع زمینه‌ها مراجعه کنید متوجه می‌شوید که اکثر آن‍ها وبلاگ‌های صوتی دارند که در آن پادکست‌های خود را منتشر می‌کنند، همچنین می‌توانید برای هریک از مطالب وبلاگ خود یک پادکست تهیه و آن‌را در انتهای مقاله منتشر کنید تا مخاطبانی که وقت خواندن مقاله مورد علاقه خود را ندارند، از گوش کردن آن لذت ببرند و در نهایت با استفاده از این روش اثربخشی تولید محتوای متنی خود را افزایش دهید.

حتی این روزها خیلی از افراد پادکست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام نیز منتشر می‌کنند و این کار مثل این است که با یک تیر چند نشان بزنید.

اکسس مارکتینگ با دارا بودن بیش از ده‌ها گوینده حرفه ای آقا و خانم با سابقه، در این راه یاری‌گر شما است.

تولید محتوای صوتی به زبان های مازنی، گیلکی، ترکی، کردی، لری، لکی و همچنین لهجه های تمامی استان ها و به زبان های خارجی مثل انگلیسی، روسی، فرانسه، آلمانی، چینی، عربی و مقدور می باشد.

جهت گرفتن هرگونه مشاوره برای تولید محتوای صوتی و پادکست با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)