طراحی بنر

طراحی بنر
اگر شما هم یک وب سایت جدید دارید که می خواهید برای آن بنر طراحی کنید، و یا قصد دارید برای وب سایت قدیمی خود بنر های جدید طراحی کنید، این خدمات مناسب شما است. حتی می توانید از این خدمات به جهت انتشار بنر کلیکی خود در سایت های دیگر نیز بهره ببرید.

خدمات طراحی بنر سایت

خدمات طراحی بنر سایت در تیم طراحی و تبلیغات اکسس مارکتینگ زیر نظر گرافیست های آشنا به طراحی وب انجام می گیرد. با توجه به اینکه در یک وب سایت تنها ظاهر و زیبایی یک بنر مهم نبوده، بلکه در کنار آن موضوع همخوانی با سایر بخش های وب سایت و جایگاه آن نیز اهمیت بالایی دارد، لذا آشنایی با اصول طراحی وب در ارائه این خدمات بسیار مهم است. طراحان ما با آشنایی کامل به اصول طراحی وب و UI/UX طرح مورد نظر شما را طراحی و اجرا می کنند.
در ارائه این خدمات، ما تصاویر بهینه شده را به شما ارائه می کنیم که تنها باید در محل خود جایگذاری شوند. این موضوع از جهت حجم صفحه بسیار اثر گذار است. یک بنر باید حجم بالایی نداشته باشد تا صفحه به سرعت لود شود. لذا با توجه به تمامی این اصول خدمات طراحی بنر به مشتریان ارائه می شوند.

خدمات مرتبط با طراحی بنر سایت

در کنار خدمات طراحی بنر سایت، ما خدمات دیگری جهت برآورده سازی کامل نیاز های مشتریان خود آورده ایم. این خدمات شامل: طراحی اینفوگرافیک، طراحی QR Code، طراحی پوستر، سئو، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی می باشند. در صورت نیاز می توانید این خدمات را نیز از ما بخواهید.

اطلاعات اولیه مورد نیاز برای طراحی بنر

برای طراحی بنر اطلاعات زیر مورد نیاز می باشد:

  1. ارسال کلیه متون به صورت فایل ورد
  2. ارسال کد رنگ های سازمانی
  3. ارسال تصاویر و یا لوگو و موارد مشابه که می خواهید روی بنر قرار بگیرند. (امکان برش یک بخش از تصویر از فایل تصویری دیگر و یا وب سایت ها وجود ندارد)
  4. در بنر های انیمیشنی (GIF) مدت زمان هر لوپ (هر دور نمایش انیمیشن بنر از ابتدا تا به انتها به ثانیه) و سناریو
  5. ابعاد مورد نیاز برای طراحی بنر (به جهت آنکه امروزه وب سایت ها به صورت ریسپانسیو طراحی می شوند، لذا ارسال ابعاد دقیق از سوی مشتری الزامی است)
  6. انتخاب فرمت فایل بنر

جهت گرفتن هرگونه مشاوره برای طراحی بنر وبسایت، طراحی پست و استوری اینستاگرام و...با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)