تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی
تعیین قیمت تولید محتوای متنی فاکتورهای زیادی را به همراه دارد که از اصلی‌ترین این فاکتورها می‌توان به کیفیت کار محتوانویس اشاره کرد، همچنین عناصر مثل طول محتوای متن، تجربه نویسنده محتوا و برندی که در زمینه محتوا از خود ساخته است دخیل است.

هزینه محتوا، هزینه‌ای است که در ازای دریافت خدمات تولید محتوا پرداخت می‌شود. در دنیای دیجیتال امروزی شرکت‌ها و مجموعه‌های صاحب کسب و کار، بدون فعالیت در فضای آنلاین نمی‌توانند به موفقیت برسند. به همین دلیل ضروری است که تولید محتوای سایت‌ها و صفحات مجازی خود را به افراد خبره و حرفه‌ای این حوزه با اهداف مالی و قیمتی مورد نظر خود بسپارند. در همین راستا برای تولید محتوا دو راه دارند؛ یا باید یک نویسنده و تولیدکننده محتوا با هزینه‌های ثابت استخدام کنند و یا تولید محتوای خود را با قیمتی معقول برون‌سپاری کنند.

تولید محتوا امر حساس و بسیار مهمی است. اگر یک سایت محتوای مناسبی نداشته باشد به راحتی مخاطبان خود را از دست می‌دهد و علاوه بر از دست دادن مخاطبان هزینه‌های محتوایی بی دلیلی کرده است، در مقابل اگر محتوای سایت غنی و با کیفیت باشد با هزینه‌ای معقول برای محتوا، در ذهن کاربران و بازدیدکنندگان ماندگار می‌شود.

تولید محتوا و هزینه های آن چگونه است؟

تولید محتوا ممکن است به صورت تالیفی، ترجمه و یا بازنویسی باشد که هر کدام تعرفه محتوایی خود را دارند. اینکه نوع محتوای تولیدشده در کدام یک از این دسته‌ها قرار می‌گیرد تعیین‌کننده هزینه محتوا خواهد بود. به عبارت دیگر قیمت تولید انواع محتوا متفاوت است. برای مثال تعرفه تولید محتوا با تعرفه نوشتن یک محتوای ترجمه‌ای تفاوت دارد. البته هزینه های محتوا به مسائل مختلف دیگری هم بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اما پیش از آن بهتر است با مزایای برون‌سپاری تولید محتوا و تفاوت آن با استخدام نویسنده و تولید کننده محتوا آشنا شویم.

استاندارد های اکسس مارکتینگ در تولید محتوا:

  1. شرط پایه و اساسی: مطالب به هیچ وجه کپی برداری نمی شوند.
  2. تولید محتوا: محتوای تولیدی میتواند ترجمه، تالیف یا تلفیقی از تالیف و ترجمه و یا بازنویسی باشد.
  3. ویراستار سئو: کل متن های نگارش شده برای سایت، توسط تیم بازبینی رایا مارکتینگ از نظر سئو بررسی و ویرایش می شود.
  4. رعایت نکات سئو در تولید محتوا:
    • هر محتوا شامل حداقل یک تصویر می شود.
    • ویرگول، نقطه، بولت، شماره گذاری و پرانتز ها رعایت می شود.
    • چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی دقت می شود.
    • به روان بودن متن دقت می شود.
    • عنوان بندی متن
    • در عنوان بندی متن از کلمات مرتبط با کلمات کلیدی استفاده می شود.
    • استفاده بیشتر کلمات کلیدی در لید (دو خط اول متن)
    • در ابتدای هر پاراگراف کلمات کلیدی خرج می شوند.

جهت گرفتن هرگونه مشاوره برای تولید محتوا با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)