تولید ویدئو

تولید ویدئو
در سال 1400باید بیشتر از قبل به تبلیغات بها داد. امسال سال جاودانگی برندها و یا محو آن‌هاست. استراتژی ساخت تیزر تبلیغاتی را از دست ندهید.

با ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار مخاطب خود را در این بازار شلوغ تحت تاثیر قرار دهید. این راهکار برندهای مطرح در بازار برای فروش بیشتر محصول و خدماتشان به مشتریان بیشتر و با قیمت بیشتر است.

با نمایش تیزر تبلیغاتی مجموعه خود در تلویزیون، اینستاگرام، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بدرخشید. وبسایت خود را برای مخاطبان جذاب‌تر کنید و قدرت برند خود را نمایش دهید. ساخت تیزر، ویدیو و کلیپ‌های تبلیغاتی تخصص ماست.

هزینه ساخت کلیپ یک دقیقه ای در قسمت های مختلف وبخش های جداگانه دارای تعرفه های مشخص و متفاوتی است.

قیمت ساخت کلیپ

کلیپ های یک دقیقه ای دارای ژانر ها و کارکردهای مختلفی هستند که با توجه به نوع افکت ها و خلاقیت هایی که فیلمبردار و تدوینگر در

ان ها اعمال کرده اند  قیمت نیز به همان تناسب متفاوت محاسبه می گردد.

پرده سبز و نقش ان در کلیپ های یک دقیقه ای

برخی از کلیپ های یک دقیقه ای دارای جلوه های ویژه جالبی هستند هر  هزینه ساخت کلیپ یک دقیقه ای باید دقیق بررسی شود ، همچنین با استفاده از پرده سبز می توان به این کلیپ ها صحنه های جذاب و خارق العاده ای افزود.

پرده سبز در حقیقت فضا را آماده می کند تا به راحتی بتوان افراد را از پس زمینه جدا کرده و در بک گراند تصویر و یا فیلمی که مد نظر تدوینگر است قرار داده شود.

همچنین پرده های سبز به رنگ های دیگری نیز وجود دارند که می توان به تناسب محیطی که به آن نیاز دارید از دیگر رنگهایی همچون سفید ، مشکی ، خاکستری ، آبی  و.. بهره ببرید.

قیمت تیزر تبلیغاتی

تیزر های تبلیغاتی با توجه به نوع ساخت و افراد حرفه ای که در ان دخیل هستند می تواند قیمت متفاوتی را داشته باشد.

قیمت تیزر تبلیغاتی به عوامل مختلفی همچون : نوع فیلم و فیلمبرداری ، تدوین حرفه ای ، خروجی با کیفیت بالا ، جلوه های ویژه ،

ابزارهای متحرک پیشرفته مانند هلی شات و .. بستگی دارد که هر چه میزان این ابزارهای پیشرفته تر باشد و کار توسط افراد متخصص

صورت گیرد قیمت نیز بالاتر می رود.

جهت بررسی هزینه برای ساخت کلیپ،تیزر با کارشناسان فنی تیم اکسس مارکتینگ تماس بگیرید. 02144095675 / 09191934595

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)